Naprawa wysyłkowa
Usługę naprawy wysyłkowej możesz zamówić na trzy sposoby:
W 2020 roku firma Ento uzyskała autoryzację
jako oficjalny sklep Xiaomi Punkt w Poznaniu.
zaufanie
Przygotowanie przesyłki:
- Jeżeli jest to możliwe, zrób kopię zapasową danych, ponieważ czasami konieczne jest wgranie nowego oprogramowania.
- Jeżeli jest to możliwe, naładuj i wyłącz urządzenie
- Wypełnij i wydrukuj Formularz Naprawy Wysyłkowej i dołącz go do przesyłki
- Dobrze zapakuj i zabezpiecz urządzenie tak, aby nie zostało uszkodzone podczas transportu
zaufanie
Wysyłka paczki:
- Adres wysyłki paczki: Ento ul. Słowiańska 38 C/D 61-664 Poznań
- Po otrzymaniu przesyłki oszacujemy koszt naprawy i skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów
- Po naprawie odeślemy urządzenie na wskazany adres.
zaufanie
Odbiór paczki:
- Sprawdź i otwórz przesyłkę przy kurierze. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń powstałych podczas transportu, należy spisać protokół szkody w obecności kuriera.
- Zapłać kurierowi w przypadku wyboru opcji „za pobraniem”.
Formy płatności:
- Wpłata na konto – koszt przesyłki zwrotnej 15 zł (dodany do naprawy)
- Za pobraniem – koszt przesyłki zwrotnej 20 zł (dodany do naprawy)